yr i luvan

Är i detta nu i det tillstånd att jag väggat mig fram - från ytterdörren, genom hallen, till toan, och slutligen till rummet och sängen. Inte helt nykter! Vi skulle ikväll ut och testa hunk-oslos uteliv ordentligt. Det gick sådär. Vi kan säga att Oslo pissade på oss rätt rejält! Rumskamraterna tyckte vi skulle dra ut tidigt för att få någonstans "att sitta". Vadå sitta? tyckte vi. Resulterade i att vi hamnade i jättekö överallt. Var inne två gånger om på ett ställe här på Grünerlökka. Började umgås med ett gäng norskar (trodde jag), som visade sig vara två skånska killar och en australianare. Aja. Jag raggade mest på jobbfronten ikväll. Fått en del telefonnummer och mailadresser faktiskt, så vi får väl se vad det kan leda till. Hähä.

Imorgon är jag HELT ledig och det känns faktastisk skönt. Ställer ingen klocka, det är ett som är säkert. Ställa om den, det gör jag när jag vaknar.

Nattinatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback