Montag


Midsommar i Oslo. Lägg märke till den härligt somriga bakgrunden. Det soliga vädret. Det gröna gräset. Ser ni midsommarstången också.. Fin, eller hur? Inte riktigt nej, men trevligt hade vi!

Ännu en måndag bortgjord. En del viktigt som jag gruvat mig för bortgjort. Jag känner mig lite lättare, men det är med blandade känslor som jag inser att jag nu plötsligt, faktiskt bara har drygt 2½ vecka kvar här i Oslo. Mer om det imorgon!

Nu blir det sängen ögonaböj. Känner mig sjukt pigg dock, inte riktigt varvat ner ännu efter löpturen som naturligtvis inte blev av imorse utan fick göras nu ikväll istället... Har en sån där kort-natt att se fram emot i natt! 04:15 står klockan på, det är inte klokt så tidigt. Jag ÄLSKAR min nya säng, får minsann se till att ägga väckarklockorna extra långt ifrån sängen i natt :P
Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback