fredag

Fredag! Känner att idag blir en bra dag. Vet dock inte vart alla positiva känslor kommer ifrån?! :P 13 grader och regn ute idag, en ganska vanlig dag. Har snoozat i 45 och precis ätit min gröt, dags för jobb om en timme. Så skönt ibland att inte öppna, för då hinner man svänga förbi och dricka en latte eller liknande innan man börjar. Det är något jag kommer sakna - vårt kaffe! BIT har stans bästa kaffe, det törs jag nästan säga. Var bara som när jag var hemma sist och skulle ta en fika med Malin på Wayne´s och beställde en Caffe Mocca där - amatörer! :P Arbetsskadad kanske.

Blir iaf jobb till 19 och sedan kaffedate med Sofie, en tjej jag lärt känna här som också kommer plugga i Umeå i höst! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Skönt att du kom in på en utbildning så att du slipper välja mellan stanna och åka hem =)



Vad ska du plugga?

Postat av: Emma Grönlund

Aaah nu vill ja veta allt ! Vad ska du plugga ? Längtar tills du flyter hem ! De se ja fram emot ! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback