No stress.

Känns ändå jobbigt att klockan redan är snart två på min lediga dag, vill att tiden ska gå saaaakta idag.

Vaknade första gången 06:21 - klarvaken. Men tack och lov lyckades jag somna om till 09:37. Då hade jag en byggare precis utanför fönstret, kändes obekvämt att sova vidare då (har inga persienner).

Steg upp, powerwalkade ner på stan. Tog morgonkaffen på BIT och bad lite om ursäkt för min halvkassa stängning igår. Vandrade över till OSLO city för att köpa rakhyvlar på HM. Blev kvar i affärerna något längre än tänkt.. ;)

Nu har jag i alla fall fått i mig frukost och ska snart ut och löpa ett gäng intervaller så jag orkar springa så här fort på en fotbollsplan snart igen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Det blev September, hüller med dig om att hon är grymt snygg :) Hoppas det gick bra för dig idag, vill se bilder! Blonds have more fun ;) Ha en underbar helg o självklart für du följa med till Arosa nästa ür, Sunday League räknas ;) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback