Två veckor i Oslo

Har jobbat 8-17 idag. Måste säga att allt känns bättre och bättre på jobbet nu. Kommer fortfarande söka vidare, men känns så pass bra nu ändå att jag borde försöka ge detta en chans i alla fall. Fick åka och jobba i en annan BIT-butik under förmiddagen idag också, kul med lite omväxling.

Tänkte bjussa på några bilder från eftermiddagen!




På trikken på väg hem. Så skönt att komma ut från jobbet kl.17 och mötas av ljus och solsken!



Väl hemma hittade jag Linda målandes i trapphuset/hallen. Hon har snott åt sig en gammal möbel som grabbarna hade som skohylla i sin gamla lägenhet och bestämt sig för att gör nåt fint av den! :)




Och i köket fann jag sedan två pojkar som höll på att laga hemmagjorda köttfärsbiffar. Serverades med hemmagjord gräddsås, kokt potatis och broccoli, samt lingonsylt. SÅ JÄVLA BRA.

Nu ska jag bege mig ut på en prommis medan solen fortfarande skiner och innan jag själv hinner somna. Därefter blir det en sväng förbi "Joffas gym", där jag tränar som mest numera. SEN ska jag stänga in mig på rummet mitt och dö i sängen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback