Stockholm

Vet ni, igår tänkte jag en tanke som jag aldrig någonsin tidigare tänkt - jag tänkte så här:
SHIT, JAG TROR ATT JAG SKULLE KUNNA TÄNKA MIG ATT BO HÄR! I Stockholm alltså. Hur oroväckande?

Tror hela anledningen till de tankarna och den känslan var att jag precis kramat om Linda och gett mig ut på stan och strosade runt i affärerna. Herrejisses så mycket fint det finns i butikerna här! Det var SÅ länge sedan jag gick på stan i Stockholm och jag har aldrig tidigare riktigt förstått hela grejen med att åka till Stockholm bara för att shoppa, men nu förstår jag - verkligen. Mitt hjärta bara skrek; vill ha, vill ha, vill ha, spendera, spendera, SPENDERA.

Så idag har jag totalkapat dessa viljor, använder istället hjärnan och har valt att häcka i Lindas lägenhet hela dagen.
Så långt bort från stan som möjligt :P Vaknade upp med halsont imorse också, så kanske lika bra att jag ligger inne och tar det lugnt. :S Känns piss med tanke på tränings-abstinensen jag också känner av.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och inleda JOBBSÖKET på allvar. Hög tid för det.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback