Så skönt!

Har ätit frukost och sett serier i lugn och ro, precis som på den gamla goda tiden. :) Ska bara smälta maten lite till nu, sen blir det ut och löpa jävel. Oslo-maraton ungefär. Snart en vecka sedan jag var ute och riktigt rörde på mig, jobbet har verkligen tagit all min energi och kraft. Behöver en hårdkörning idag för att komma igång igen, både för mitt psykiska och fysiska välmående. Känner på en gång hur röven börjar hänga och magen börjar puta när jag inte rör på mig, haha :P Finns ba ett, ut och kut - mindre put!




Jag önskar mig f.ö. nya löparskor när jag fyller år :)Brukar oftast köra på Nike eftersom de har en passform som passar mina plattfötter bäst.

Linda har varit iväg på intervju för ett monsterjobb såhär på morgonen. Får hon det kommer hon tjäna massvis med pengar! Vi håller tummarna. :)



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Är glad över att jag lärt känna dig o du är min vän oxå! :) Och snygga skor, är i oxå behov av nya och håller med dig om Nike. Ska svara ikväll på ditt meddelande på "Ansiktsboken".. Hoppas du är ok ändå med nya jobbet o som sagt, bara söka vidare under tiden så kanske det perfekta kommer inom kort. Det svåra är att få ett jobb men det lyckades du snabbt med, det är stort. Bara se vad Oslo har mer att erbjuda :) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback