På resande fot med Linda.

Linda spexar i hissen på Umeå Östra.

Linda tar näspray.

Linda kl. 06:00.

Linda på tåget någonstans mellan Stockholm och Oslo.

Och det är där vi är just nu! På tåget någonstans mellan Stockholm och Oslo.  Har bara lånat Lindas mobila bredband en stund för att skriva detta, annars tänkte jag nog varva resan med jobbsök och serietittande, mysigt!
Grabbarna har lovat att möta upp oss med en svensk-flaggor och nationalsång på stationen senare i eftermiddag ;) Haha, kan åtminstone behöva deras bärhjälp! Ser verkligen fram emot att få se lägenheten sedan :D Eftermiddagen/kvällen kommer nog mest ägnas åt att installera sig lite där och lära känna våra nya roomiesar. En sväng om på IKEA måste vi också hinna med! Allt annat praktiskt får vi ta tag i imorgon när vi vaknar upp som Oslo-bor, sjukt. :)
Har haft riktigt konstiga magsmärtor nu i tre dagar. Gör inte ont hela tiden, men har stundvis skitont på en punkt (kanske 5 cm i diameter) precis under revbenen på vänster sida. Vad sitter där? Hypokondrikern i mig skulle kunna sätta 500 spänn på att det är cancer..vore ju riktigt olägligt att få det nu! Nä. Jag inbillar mig nog bara som vanligt!
PS. Min dator vägrar tydligen dela in detta inlägg i stycken...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback