Första helgen i Oslo.

Söndagkväll - första helgen i Oslo är till ända. Det blev ingen utgång. Oväntat och dåligt kan tyckas, men vi hade (som ni sett på bilderna) lite lagom fest ändå och framför allt väldigt kul :) Ikväll är det ovanligt stillsamt och tyst här i lägenheten. Det beror på att Linda har åkt till Stockholm en sväng. Hon ska spela in en reklamfilm där imorgon, kul för henne! :)

Jag har även jag bokat resa hem till Sverige och Umeå ikväll. Åker hem sent på kvällen torsdagen den 7:e april och blir hemma till söndagkväll - allt för att närvara på mammas stora kalas! :) Någon som vill ha mig natten mot fredagen kanske? Eller hitta på nåt med mig på fredagen? Alla förslag är varmt välkomna!


Saknade ett par solbrillor på väg ner till stan idag.

Det fina vädret vi haft här i helgen väntas bli ännu lite finare i veckan. 12 grader och sol på tisdag enligt yr.no! Imorgon har jag hittills planerat att städa, jogga med Erlend och fortsätta söka jobb som bara den. Får ju veta imorgon ifall jag får jobbet på BIT också, men känns som jag gör rätt i att fortsätta söka hur det än blir med det. Hoppas på ett positivt besked imorgon iaf!

Nu ska jag göra lite nytta, sen se någon serie innan jag somnar.
Puss & Godnatt!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback