Flyttstäd

Ja, här flyttstädas det för fullt idag. FRUKTANSVÄRT så tråkigt. Vad gör jag här, frivilligt?

Vi har bokat resan till Oslo också, 20:30 på tisdagkväll bär det av - med tåg. Lite senare än planerat alltså, men en dag hit eller dit kan väl inte göra så stor skillnad kan jag tycka mer än att vi får mer tid hemma. :)

Vi var lagom blonda båda två när vi bokade resan tidigare idag. Jag bokade min biljett först, betalade och allt. Vad vi inte tänkte på då var att vi kanske inte skulle hamna i samma kupé, vagn, plats osv - när hon sedan bokade sin biljett efter. Kan ju kanske vara kul eftersom resan tar ca 20 timmar! Så blev till att telefonköa och gulla bra länge med kvinnan på SJ innan allt var klart och betalt som vi ville ha det, aningen dyrare än planerat det också. Aja!

Nu är rasten slut.. Torka kökskåp nästa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback