Utvilad!

Jobbat en vecka på raken nu. Vet inte när jag har nästa lediga dag, men tror att det kan vara nästnästa söndag. Kommer den dessförinnan blir det en bra överraskning! Med tanke på att jag också har en relativt hård helg som partysvenske i ryggen så är jag sjukt nöjd över att jag tog beslutet att sova ut idag, istället för att gå upp och träna tidigt imorse. Nu känns det som jag kommer ha energi över till det senare ikväll istället! :)

Nu ska jag gå och göra mig fin. Trotsar gråvädret och slänger på mig en riktig sommarklänning på jobbet idag!
PS. Jag har börjat använda google chrome, eftersom Mozilla inte riktigt vill vara med i leken längre. Det går inte att dela in inläggen i stycken på google chrome, när jag trycker på spara så trycks texten bara ihop. Ja, ni ser ju?! Någon annan som har samma problem?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Du, i min webbläsare (firefox) ser hela din blogg rättså mysko ut. Som att det blivit lite fel när du gjorde om eller så. Men ser allting, men det ser inte riktigt ut som det ska. Kanske bara är här hos mig!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback