hejhopp!

Hade ju utlovat lite bilder från helgen med midsommarfirandet osv. So here we go!
Insåg att jag inte lyckats få några höjdarbilder alls från midsommar, bara suddigt och fult. Synd, för det var en bra kväll! Jag, en massa BIT-brudar och så vår enda kille på BIT,Christian. Han är homosexuell. Annars kan man ju tycka att det är ett drömställe att jobba på som norsk kille. Bara en massa söta svenska tjejer på jobb :P  Blev grillning, hemmafest och ganska tidig utgång = hemgång.
På lördagen blev jag bjuden till Samantha, för middag och lite fest. Hon bjöd på kinesiskt, allt tillagat från grunden och det var bannemig kanske det godaste jag ätit här i Oslo! Jag hade kunnat äta ihjäl mig.
Efter middagen och lite förfest drog vi till bowlinghallen för bowling...och mer förfest!
Ledde en bowlingserie för första gången i mitt liv! Dessvärre var det ju några omgångar kvar, men tvåa blev jag minsann! Om jag inte minns fel.
Jag och Samantha, min chef på Match alltså - för er som inte hänger med :)
Igår fyllde Madde 23! :) Oslo bjöd på kalasväder så Madde bjöd på kalas i parken. Jättetrevligt!
Födelsedagsbarnet :)
Idag har jag haft en riktigt slapp förmiddag. Vaknade upp kl.10 efter 10 timmar sömn och kände mig inte ett dugg utvilad. Hade ju första upplärningspasset som skiftledare igår. Jag var kaos! Ordnade upp sig allt eftersom, men shit - det är en del nytt att ta in och hålla reda på. Har andra passet idag, upplärning stängning, och sedan ska jag tydligen vara fullärd. Första passet själv som skiftledare imorgon. På en fredag, kaosdagen nummer 1. Jag hoppas och vill tro (men är inte alls säker) att det kommer gå galant!
Iväg på jobb nurå. Första juli imorgon, va sker?!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Lika snygg som alltid! Har glömt grattat dig till nya jobbet :) Du kommer klara det galant! Vill höra hur det gick när du har tid över. Saknar att ha dig här runt... Hoppas vi ses snart, hemma eller här nere! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback