Vill ha vår, nu.

Fortfarande nöjd med frillan, men fan. Jag såg verkligen ut som en kille i kepan på jobbet..

Folk känner knappt igen mig nu heller. Kvinnan som håller i våra fyspass på tisdagar, som är magisk på namn (tänkte att hon borde vara grym på ansikten då också) - kände inte igen mig. "Är du ny här ikväll?", frågade hon. Jag tror jag har varit där varje gång?

Apropå fysträningen så missade jag halva passet pg.a att jag inte tog mig ut/loss från parkeringen. SKITSNÖ. Jag skottade och skottade. Bilen bara spann. Tog coachens tips och la en matta bakom "drivhjulet" (heter det så?). Fortfarande ingen framgång. Till slut fick jag ringa rooomien och tvinga ut henne direkt från duschen för att hjälpa till och putta. Först då, ca 35 minuter senare kom jag loss. Innerst inne var jag väl inte jättedepp över att missa löpdelen utomhus, men i alla fall. Less på att behöva skotta fram lillbilen så fort man ska ha den. 

Imorgon ska förmiddagen tillbringas på IKSU med min nya PT :P Fick mitt livs träningsvärk efter förra passet så jag vet vad jag har att vänta. Jobb på det, och sen förhoppningsvis kika lite innebandy! :)

Nu ska jag stryka & sätta upp vårigare gardiner!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback