Födelsedagslördag

Är uppe med tuppen känns det som och ska städa bort den lilla förfest vi hade här igår. Jag, Amanda och Rebekka. Roomie-Lisa och Malin var också med på varsitt hörn, inte i själva festen dock utan bara för sällskapets skull :)

Vi gick på Allstar sedan, där vi fick träffa fem stycken till från gamla klassen. Lill-reunion nästan :) Var dock inte jätteröj ute och mitt sällskap blev hungriga vid ett-tiden, så blev Frasses då och en ovanligt tidig hemgång. Lika bra det känner jag idag, som trots allt ska infinna mig på jobbet igen om en och en halv timme. Gäääsp.

Jobb väntar hela dagen och sedan är det åter en riktig kalasdag. Först har vi en väldigt go tjej som heter Linda som fyller 30. Hon är en av alla grymma tjejer som ingår i gruppen "sibban-crew" på Facebook ;) Har alltså lärt känna henne genom åren på Sibylla. Hon har dock sedan en tid tillbaka lämnat oss för läraryrket, så ska bli kul att träffa henne igen o se hur hon skiner! :) Hon håller öppet hus idag här på Haga, så tänkte åtminstone ta mig dit, kolla läget och ge henne en stor kram.

Sedan antar jag att jag tänkte ta en sväng om förbi Ersboda där vi har stans sötaste födelsedagsbarn idag. Allas vår älskade Malin fyller 22 år idag. Hon må vara äldst i gänget, men störst blir hon aldrig ;)



Linda & jag :)


Jag & Malin :)

Grattis till dem båda!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Sötnos! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback