Mmm...marabou.

Har som vanligt vid den här tiden på dygnet landat och segnat till rejält i soffan efter en riktig heldag. Var uppe sju imorse och har varit igång sedan dess. Därför tycker jag också att jag förtjänar att synda lite och smaka av chokladkakan som ligger bredvid mig, en Marabou Dajm, 200 g. Mmm :) Det var en ryss som kom in på jobbet häromkvällen och köpte den åt mig. Spasibo!

Har en ledig dag framför mig nu också. Långhelg var det tänkt, men ser tyvärr ut att kunna bli jobb redan på lördag, så än törs jag inte hoppas på någon längre ledighet.

Så här bra blir iallafall morgondagen:

Morgonyoga.
Strosande och lunch på stan med mamma.
Nagelfix :)
Fotbollsträning.
Bio.

LYSANDE :)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback