Det kunde varit värre men.

Sista krafterna tog mig till träningen men inte särskilt mycket längre. Katastrofträning av fröken Ekman!

Tänk om man vore en av alla dem som ligger i soffan just nu och bara njuter av att ha en hel helg framför sig. En lördag och en söndag - bara helt ledigt! Visserligen kommer det att vara jag på söndagkväll, då dessa lyckostar till människor istället kommer ligga där med skönaste söndagsångesten...men just nu känns det mest bara piss faktiskt att ha jobbarhelgen framför sig.

Sen får jag ju vara nöjd över att jag äntligen lyckats få tvättid. Klockan 07:00 både imorgon och på söndag. Synd att det verkligen, verkligen är nödvändigt.

Kort och gott, TREVLIG HELG.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback