Bakslag.

Inte direkt tillbaka till ruta ett, men ikväll trillade jag nog några steg bakåt. D.v.s åt helt fel håll. Åtminsone kändes det så i hjärtat. Men antar att det är normalt och antar att det är okej. Nu går jag och lägger mig och imorgon när jag vaknar satsar jag järnet framåt igen.

Dagens benpass känns i rumpan så fort jag försöker lyfta skinkorna en ynka millimeter från soffan. Någon kommer få problem att ta sig upp och ner på stepbrädan imorgon förmiddag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Helt normalt o helt tillåtet... Vi mår inte alltid bäst o då faller vi tillbaka, men tänk då på hur många steg framåt du tagit! Jag vet att det känns som man faller tillbaka långt men det gör du inte för du kommer snabbare och snabbare tillbaka att tänka framåt och en ny dag. Man ska få må dåligt när man vill men också skratta och vara glad när man behöver... Kram på dig! SKIT snygg är du :)



Postat av: Johanna

Det är klart att det är okej! Och naturligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback