PS. I love you.

Tjejig eftermiddag nånting! Hårfärgning, gofika och PS. I love you. Vem grät mest?



Sitter nu med en liten klump i magen. Länge sedan jag kände sån ångest faktiskt. Orsak?

Jo, mindre än en timme kvar till årets första riktiga löp/intervallträning. Tack och lov är det inomhus på Nolia...men ändå. Jag gillar att träna, men jag gillar nog inte att plåga mig själv ändå. Känns som lite upp till bevis också, hur är flåset egentligen? BRA vill jag hoppas.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

jag tror jag grät mest :D HIHI!!!



Tack för i dag gummsan! ingen pngest! bara blicka framåt! Du ha massor av roliga saker att se fram emot!! pusss

Postat av: joffie

Haha, ja det tror jag med. :) Tack själv förresten!



Och ja, jag har massvis med saker att se fram emot, men jag kan säga att intervallerna - som var 2 minuter och 45 sekunder långa vardera(!) var inte en av dem :P Men jag överlevde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback