Okej då kör vi. Dag 1: Det här är jag.



Eller, det här var åtminstone jag. En sån där egobild jag hittade på mobilen, tagen för knappt två månader sedan. Säg inte att jag saknar långhåret redan? Njaää. Men det korta växer som ogräs alltså! Måste snart klippa mig igen, och färga. När det var långt kändes det som det aldrig växte..

GRYM löpträning av laget ikväll. Inte sådär dräpande jobbigt som första intervallträningen för två veckor sedan (när vi trodde att våra tränare hade tappat det fullständigt). Bara helt perfekta intervaller nu, så jäkla skönt att känna att man både orkar och kan ta ut sig till max. Sådär dock att komma hem 22:30 efter träning..

Duschat har jag gjort, så nu blir det att gosa ned sig under en filt med lite fika och se den där filmen jag hade hyrt. "The kids are all right" heter den :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback