Känslorna just nu.

Alltså, ni skulle bara veta. Ni ska få veta! Alla som är det minsta intresserade ska få veta. Så kul, så kul.
Idag har allt varit bara kaos. Har haft ont i bröstet nästan hela dagen, vet fortfarande inte om det beror på en låsning i korsryggen eller världens ångest :P Tror på det första, men skulle lika gärna kunna vara det andra. Samtidigt känner jag mig glad! Nästan sprittande faktiskt.

Var som ett vrak för ca 2 timmar sedan. På grund av kaoset men också på grund av en natt med alldeles för lite sömn. Men efter att ha fått mig en powernap, duschat och ätit en rejäl och god middag, så känns det åtminstone som att jag har en kväll framför mig. Blir ingen träning idag. Vill bara grina varje gång jag böjer mig ned pg.a träningsvärken i framsida lår. Helt sjukt faktiskt. 

Istället ska jag, Anna o Ida bege oss till Dragonskolan och kika in design-treornas modevisning. Chefens yngsta dotter, som också är en av våra sötaste medarbetare, ska visa upp sin kollektion. Ska bli kul att se.
Dags att göra sig redo nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback