Alla hjärtans dag.

Nä vet ni vad, tror jag drar igång med utmaningen imorgon. Var ju busenkelt att hitta rubrik till dagens inlägg. Alla hjärtans dag idag. Alla brustna hjärtans dag också? Linda ringde just och påminde mig om att vi två borde känna oss lite extra deppiga idag. Hade jag faktiskt inte tänkt så mycket på fram tills dess (av någon anledning kanske?) - så tack för påminnelsen kära du.

Har precis kommit hem från jobbet, varit en jäkla dag för att vara måndag alltså. Fullt ös på stekbordet hela dagen. Så om någon ska vilja tillbringa denna kväll i mitt sällskap måste jag då först och främst duscha av mig fett-äckel-stekos-lukten. Tror det blir en bra kväll ändå. Ingen anledning att gräva ner sig :)


Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback