Sensation White

Ikväll anordnas i Oslo världens största fest - Sensation White. Ungefär 20 000 personer förväntas vara på plats i arenan där festen äger rum, samtliga klädda i vitt. Hade varit sjukt coolt att vara där. Har flera übertaggade jobbarkompisar som ska dit, så ska bli kul att höra sen om hur det var :)

Varför ska inte jag dit då?
Ja, för det första så börjar jag jobba kl.09 imorgon. För det andra så trodde jag att detta kalas skulle äga rum först om några veckor. För det tredje så var biljetterna ganska dyra, och för det fjärde så vet jag fan inte?! VILL DIT! Åh. Ligger i soffan just nu. Fantastiskt skönt i och för sig. Min kropp pallar fortfarande inte mitt nya jobb. Vill ut och löpa, vill träna - men jag vet att det inte är lönt, benen bär mig inte. Blir några situps på sin höjd i "Joffas gym".

Tror ändå att jag och Adolpson ska ut och ta en öl eller så lite senare när hon slutat jobba, bara för att se lite folk. Typ :) Så en nap nu och sen göra sig lite fin!

Trevlig lördagkväll allesammans :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback