Mitt hektiska liv som 22-åring.

Asså. En sak. Det är inte okej för mig att säga typ, asså eller ba. Men norrmännen säger asså mest hela tiden - de drar bara bort å:et på slutet. Fy fan ass. Ass ass ass. Och det är sjukt vad jag är sliten nu ass. Har haft två långa och hektiska dagar igår och idag! Igår blev det inte bara 13, utan 14 timmar jobb. Idag har jag jobbat 8-17 och sedan var jag bara hem och vände för att rätt snart dra vidare på personalmöte. Nu har jag precis kommit hem, visat upp mig en snabbis för kamraterna och krupit till sängs. Väckaren står på 04:45..dvs. bara om ca 5 timmar!

Har inte ens hunnit ta tag i alla de cirka 150 (!) gratulationer som jag fick på facebooken igår. Visst, jag grattar också hit och dit på boken - det är ju så vi kommer ihåg folks födelsedagar numera, men varje litet grattis värmde minsann i hjärtat och gjorde mig jätteglad. Förtjänar respons!

Jobbar bara till kl. 14 imorgon, sedan har jag en hel eftermiddag fri. Wiie! Tror det blir sol, så en glass och möjligtvis en powernap i parken efter jobbet skulle inte sitta helt fel. Vad det blir av kvällen är dock ännu oklart. Jag har peppat på Erlend att samla ihop sitt grabbgäng så vi kan spela fotboll - vore sjukt kul. Och framför allt bra för min kondis som blir sämre och sämre för var dag. Hm.

Nu ska jag släcka och försöka få ut maximalt med sömn av de timmar som återstår innan väckaren ringer. GODNATT.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback