MATCH

Vet inte vad jag fortfarande gör uppe. Så sinnesjukt trött. I huvudet, i benen. Överallt. Så trött som man förmodligen fullt normalt kan känna sig efter att ha jobbat dryga 11 timmar. Är bara aptiten som lever i mig. Som alltid :P Om hoppet är det sista som lämnar människan, så är aptiten det sista som lämnar Josefine Ekman. Maaaaaaat. Borde bara ge upp och låta ögonlocken falla igen, men tänkte för er som bryr er komma med en kort uppdatering efter denna onsdag - första dagen på mitt nya jobb!

Ja, för nu har jag minsann sålt mina första kläder. Känns så jäkla kul att göra något HELT annat än jag är van vid. Hade tre timmar upplärning idag och på lördag ska jag både öppna och stänga butiken alldeles själv. Spännande..och utmanade! Det är i detta nu bara jag, min chef Samantha och en norsk kille som heter Mattias som delar på alla timmar. Storgillar Samantha såhär långt, tror hon kommer bli en ypperlig chef att ha göra med. Samtidigt så känns BIT numera som ett ställe jag faktiskt gillar att gå till, så just nu finns det inte mycket att klaga på här i livet! Allt känns uppstyrt och bra. Bara ett gymkort som fattas. Samt ork i benen att gå dit. :P Det får bli nästa projekt!

Tänkte råda bot på tröttheten nu genom att ta mig i säng och sova ända tills jag vaknar. Sovmorgon imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback