Lugn lördag :)

Jobb hela dagen lång. Inledde jobbarpasset otroligt skakigt, pga att huvudet inte riktigt var på plats. Men återhämtade mig allt eftersom och har egentligen haft en helt OK dag på jobbet :) Dock trött nu, så blir en lugn avslutning på denna lördag och sängen väldigt snart om jag ska orka jobba hela morgondagen också.

Linda har dragit iväg för att köra en favorit i repris av gårdagen - nämligen fest med samma grabbgäng. Jag har tvättat bort gårdagens smink och dagens smuts och tänkte nu krypa ner under täcket och se lite serier. Ska unna mig en stor kanelbolle (som man säger här) och ett glas mjölk. Blir dagens sena middag det :P

Hoppas på att vakna upp till blå himmel och sol imorgon, i så fall blir det en powerwalk och lite träning före lunch. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback