korv-fest

Friday! Jag har ingen som helst koll på dagarna längre. Veckodag eller helgdag - spelar ingen roll. Är ständigt DAGAVILL som vi säger i norrland. Känns som att varje dag är densamma. Jag jobbar, tränar om ork finns. Festar eller gör något annat kul om det finns möjlighet/ges tillfällighet till det. För det här med fest och att gå ut och dricka öl - det görs absolut inte bara på helgerna. Åtminstone inte om man ser till vår vän Christers umgängeskrets. Tror att han varit ute varje kväll sedan han kom hem från sin "7-dagars" i Trysil. Ofattbart! Igår, torsdagkväll alltså, hade två av hans vänner (enäggstvillingarna Joakim & Nikolas) födelsedagsfest. Jag och Linda impuls-hakade-på för att fira de två! :)






MKT rolig kväll som slutade på Horgan´s på Majorstuen. :)

Idag klev jag upp lite väl sent. Insåg det som mest när jag vandrade till jobbet i det superfina vädret. Hade gärna spenderat förmiddagen i solen och inte sovandes! Men men.

Imorgon väntar jobb 12:15-18:15 på MATCH. Sedan ännu mera trevligheter :)

Har för övrigt bokat semester hem till Umeå nu :D Åker hem den 1:a juni och blir hemma till den 7:e, nästan en hel vecka alltså. Seees! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback