En sån dag!

Börjar bli less på att känna mig helt död varje kväll när jag kommer hem. Trodde att idag skulle bli en lugn och skön dag, jobb 9-16 är ju ingenting? Vaknade av mig själv vid 7-tiden imorse. Såg lite gossip girl, åt frukost. Gjorde mig klar och strosade iväg till jobbet i det fina vädret. Allt var bara frid och fröjd...ja, ända fram till en halvtimme efter att vi öppnat ungefär. Då bröt "helvetet" lös. Fullständigt kaos. Människor överallt! Hade kanske gått bra om vi varit bemannade dubbelt upp. Ett tag ville jag bara börja grina eller lägga mig ner och dö, men det gick ju såklart inte. Och när jag mitt i allt lyckades totalduscha mig själv i uppvasken (disken) så kunde jag inte göra så mycket annat än skratta. Känner mig nu som en blöt och väldigt gammal hund!

Skulle som sagt ha slutat kl.16 men blev kvar till kl.19 istället. Antar att jag får se det som bra pengar! :)

Ska försöka leta fram mina sista krafter och ge allt i hemmagymmet nu. Sedan en välförtjänt dusch, middag och film som Linda hyrt - änglavakt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback