Någon som röstade?

Jennie och hennes kompis tog sig faktiskt upp till topp 100 och är vidare i omröstningen :D Sjukt kul. Tror dock det blir svårt att komma till de topp fem (eller vad det nu var) som får framföra låten i TV, men ändå. Vi jobbar vidare med röstningen :) Chefen kommer nog behöva dra lite av sin telefonräkning från Jennies lön om han ska fortsätta rösta som han hittills gjort, haha. Bra med en chef som ställer upp!

Ställa upp fick han göra även för mig imorse när jag tabbade mig litegrann. Vaknade enligt planen klockan 05:30 (ovanligt utvilad) för att jobba öppning. Hinner dock inte mer än ställa mig upp innan jag inser det värsta - jag har ju ingen nyckel! Har inte hunnit få någon egen nyckel ännu sedan jag kom tillbaka, utan har bara lånat en extranyckel de få gånger jag öppnat. Tänkte inte alls på att ta med mig denna nyckel när jag gick hem igår... Så fick helt enkelt ringa och väcka upp stackarn som fick cykla dit och låsa upp!

Efter det har jag haft en bra dag. Alltid skönt att ha en god natts sömn i kroppen när man öppnar, så man inte bara går hem och dör på soffan när man slutat klockan ett. INTE kul att träna fotboll i kvällens väder dock. Det var kallt, det regnade och det blåste som bara den. Smart som jag är hade jag ingen mössa på huvudet heller, så det kändes som att de kalla vindarna gick in genom ena örat och ut genom det andra. Hoppas hjärnan är kvar och mår som den ska!

Var på ett annat sätt en alldeles speciell träning på Umedalens IP. Det var nämligen Umedalens första träning tillsammans med Sandåkern. Kändes bra! Fanns några riktigt duktiga, unga tjejer i Sandåkern (även om långt ifrån alla närvarade vid kvällens träning). Nu är tanken att vi ska träna den här veckan och nästa tillsammans. Därefter blir det tre veckors vila innan inomhussäsongen drar igång på riktigt!

Nu blir det sängen, jag och Lisa funderar på att ta oss till gymmet imorgon redan vid halv åtta och väcka kroppen ordentligt. :)
Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback