Spelarmöte

Nu har jag precis kommit hem till Mattias efter att ha varit på spelarmöte på musköten. Vi kommer tydligen att slå oss samman med Sandåkern inför nästa säsong. Känns spännande, alltid kul med en stark trupp med mycket konkurrens. Målet är ju faktiskt att vinna 3:an och ta oss upp till div.2 igen! Sedan vad vi riktigt kommer att heta i seriespelet återstår tydligen att se. Sandalens IF eller Umåkern är bara två av förslagen. Jag tror det kommer bli bra. Är redan laddad på försäsong och allt vad det innebär :)

Jag är för ovanlighetens skull piggare än killen min såhär på kvällskvisten. Stackarn tillbringade hela natten i en buss. Han är lite för lång för att kunna krypa ihop och sova på sätet som en annan kan. Så jag tänkte passa på nu att se lite avsnitt av 90210, en av de få serier som jag följer men inte han :) Tror ändå att det blir en tidig kväll. Har 60 minuter yoga inbokat kl. 08:00 imorgon bitti innan jobbet. Känner mig fortfarande helt mööör i kroppen efter måndagens monster-avancerade yoga-pass, men vill som tro att det ska vara positivt för fotbollskroppen. Får helt enkelt se vad det ger :)

Har avslutningsvis haft en riktigt bra torsdag. Bäst var nog att jag hem mitt paket från Nelly.com och att alla fyra fina plagg satt som ett schmäck när jag provade dem! Fri frakt där hela veckan, bara ett tips till er som kan vara intresserade :)

Hejhopp! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback