Personalfest!

Kul att titta på basket igår. Ja, det var nästan roligare än jag förväntat mig! Var lite annorlunda och speciellt. Kändes tex konstigt att man skulle klappa gärnet när motståndarlaget anföll. Riktigt härlig stämning på läktaren när Comets plockade poäng efter poäng och kom tillbaka i matchen efter att ha legat i undeläge hela matchen. Tyvärr blev det ändå förlust till sist för Comets och Amy skadade dessutom sitt knä :/ Håller nu alla tummar och tår för att det inte är någon allvarligare skada så hon snart kan vara tillbaka igen!

Jag hann inte ens se klart hela matchen innan jag var tvungen att springa hem och svida om till festkläder. Personalfest med Sibyllarna stod på schemat :) Som alltid med en massa god mat, den här gången italienskt, caterat från Ica Gourmet. Vi åt tills vi nästan sprack, drack och hade roligt med olika frågesporter och lagtävlingar. Riktigt rolig kväll som slutade ute på Rex. Här kommer lite bilder från middagen och kvällen. Ida gick lös med kameran på dansgolvet senare, tror dock inte att jag vill se dem komma upp någonstans så folk kan se dem :P






Nu har jag suttit med tandborsten i munnen en halvtimme medan jag skrivit detta inlägg. Dags att ta ut den, hoppa in i duschen och göra mig klar för innebandy på Gammliahallen kl.16. IBK Dalen vs Pixbo! HEJA DALEN OCH MATTIAS :) Hoppas självklart på vinst. I så fall blir det pizza och film med en glad kille ikväll.

Hejsvejs!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback