Familjehelg i SSS

Tro inte att jag styrt upp detta och sedan lyckats komma av mig igen efter bara nån vecka. Eller, det kanske jag har...men det var absolut inte meningen! Hade skrivit ett inlägg i torsdags och höll som bäst på att lägga upp det när något händer som får mig att tappa hakan. Tappa lusten. Jag vill dock inte prata om det här. Hoppas bara att allt snart ska vara löst och ur världen så jag kan bli människa igen.

I helgen är jag i alla fall hemma i Storsandsjön och vilar ut mig. Har idag varit ute och sprungit av mig den lilla energi jag hade i snön. Sen har det varit dop för lilla Kevin. Och nu blir det, jag vet inte - tv och ett glas rött kanske.

Hade planerat att stanna här ända tills på måndag, men tar nog första bussen från Vindeln till stan imorgon (dvs kl. 18.10!) för att tillbringa lite tid med min älskade vän Malin. Det var länge sedan sist, vi ska nog bara hänga och prata ut med varandra riktigt ordentligt.


Söt-Alice är hos farfars i helgen också, sicken tur jag har.

Hoppas alla har en riktigt bra helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Hoppas att det inte är alltför allvarligt och att du känner dig bättre efter en myshelg i storsandsjön! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback