Back to brunette

Blev inget häng med Malin ikväll som det var tänkt och som jag hoppats på. Malin orkade inte komma hit och vi insåg att det skulle bli rätt sent innan jag skulle lyckas ta mig dit, så vi beslöt oss helt enkelt för att skjuta upp det hela till en annan dag. Istället har jag färgat håret och nu ligger jag skönt nerbäddad med datorn och en cola zero i sängen :)

Idag bjöd jag även in mig själv till en maskerad nästa lördag som jag senare skulle visa mig redan vara bjuden till. Tyvärr fick jag på det ett sms med en påminnelse om lagjobbet på musköten på just det...lördagkväll. Hade jag inte alls glömt bort. Ser inte ljust ut för att jag ska få klä ut mig till helgen med andra ord, om jag nu inte gör en stålmannen och får på mig utklädnaden snabbt som bara den. Ingen som kan typ, tänka sig att jobba för mig på lördagkväll?

Har också en sjudagars arbetsvecka framför mig med start imorgon, känns som det kommer bli ännu en vecka med tidsbrist! Men allt handlar om planering, så ska nog kunna trycka in både nytta och nöje mellan arbetspassen.



PS. Denna bild är tagen före färgningen. Håller lite på "efter-bilden" tror jag... Nu ska jag snart sova så jag orkar ta mig upp till gymmet imorgon bitti. Nattinatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback