Just nu..

...önskar jag mig en sån där fleece-morgonrock! Fleece är så underskattat. Fleece är varmt och skönt och fleece kliar inte och sticks! Julklappstips till er som bryr er ;)

Var med på träningen ikväll ändå. Är huvudet dumt så får kroppen lida, som man brukar säga. Var bara så svårt att stå emot när jag väl stod där med skorna i handen och såg den gröna mattan :) Ändå skoj! Mår dock halvkasst nu, men jag hoppas att en bättre och längre natts sömn ska kunna repa hälsan lite.

Har blivit väldigt lite sömn på senaste.. Kanske är rätt naturligt. Att gå och lägga sig är faktiskt den jobbigaste delen på dygnet just nu. Kanske har det med ensamheten och stillheten att göra som uppenbarar sig som allra mest där och då. För att inte tala om mörkret. Väntar som in i det sista med att gå till sängs, i hopp om att ögonen ska falla igen i samma ögonblick som huvudet når kudden. Men så blir det ju aldrig. Hur trött jag än är så verkar det finnas hur mycket ork som helst till att tänka. Blir lika förvånad varje kväll över att jag kan känna mig så pass stark ändå som jag stundtals känner mig under dagen. Undrar hur det egentligen är. Om det är möjligt eller omöjligt? 

Imorgon är det i alla fall torsdag, dagen som jag den här veckan verkligen sett fram emot. Ska nämligen få göra något som jag aldrig gjort tidigare - bli sminkad och fotad av proffs. Är min vän Ida som jobbar som make up artist på The Studio här i Umeå som ska göra min dag. Skulle gärna berätta om våra idéer och ungefär hur jag kommer att se ut, men tror helt enkelt att alla som är nyfikna får vänta på resultatet. Lär komma upp bilder här! :)

På Sophias begäran kommer här också några bilder från min lite julfina lägenhet. Tycker dock inte att bilderna får fram den riktiga känslan. Dålig kamera? Dålig fotograf? Kanske både och?



NU: SKÖNHETSSÖMN, vill vakna upp pigg och vacker imorgon.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Fleecemorgonrock är äckligt Josefine! Man får statiskt hår och det är bara obekvämt. Du ska komma hem till mig och känna på min ljusrosa morgonrock i nåt fluffigt och mjukt material som är det bästa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback