...

Vill tacka för de värmande och fina kommentarerna. Så många som sms:at, mailat och hört av sig för att höra hur jag mår. Och även om jag fortfarande mår lika kasst så känns det skönt att veta att jag faktiskt inte är ensam. Det är sådana här gånger man uppskattar sin familj och sina vänner lite extra mycket. Tack för att ni finns!

Helgen då? Ja, vet inte vart jag hittade krafterna igår. Fastän jag såg ut och kände mig som en levande död så tog jag mig till gymmet på eftermiddagen. Det var rätt skönt att bara köra. Ut med allt bara. Den inplanerade utgången sedan kändes dock inte särskilt aktuell längre utan åkte hem istället, hem till tryggheten och de som älskar mig mest - mamma och pappa.

Hoppas ni hade kul igår i alla fall tjejer! Linn sa igår: "Varje klunk jag tar ikväll ska jag ta för dig Joffa".  Måste nog slänga iväg ett sms och höra hur tjejen mår idag :P

Har precis suttit och tittat igenom en massa gamla bilder som mamma och pappa bränt över och sparat på skivor. Hittade den här bilden på mig från 2005 och blev helt förälskad i håret jag hade då. Särskilt färgen! Visst var det fint?


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Exakt den färgen vill jag ha, men vågar inte :)

Du är alltid fin i håret..



Stor kram

Postat av: J

Åh, tack Linda. Visste inte att du funderar på att bli brunett, du törs! :) I want it back.. Får ta med bilden till frissan nästa gång och försöka fixa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback