Ganska bra tjejer :)

Gårdagskvällen blev som väntat hur lyckad som helst. Superduperkul hade vi!






Dessvärre blev det förlust för oss i kvällens sunday league omgång. Vissa av oss var inte riktigt på tå, däribland jag själv. Men IKSU var också riktigt bra, vi hade nog aldrig haft en chans även om vi alla hade varit i vår allra bästa dagsform. :P Bara att ladda om till nästa söndag!

Imorgon är jag helt ledig. Har lite småpyssel som måste göras, men annars ska jag nog bara ta dagen lite som den kommer, känns skönt. Nu - sova och ta igen mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

haha ja, jag hade faktiskt tänkt mig ut på lördag ;) vart blir de för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback