Tlött.

Åhja, ska snart isäng. Kände bara för att skriva av mig lite först, råkar vara ensam hemma och har därmed ingen annan att snacka skit med :P

Har precis tagit mig tid och svarat på ett x antal mail på facebook. Flertalet av dem på tyska, förmodligen därför också som de sparats lite på hög. Har hunnit glömma så pass mycket av tyskan att det krävs både tid, fantasi, tankeverksamhet och ett bra lexikon för att få ihop något vettigt. Men det är bra att jag tränar! Fick imorse ett samtal från rektorn på Renforsskolan i Vindeln. Ska förhoppningsvis få börja vikariera lite där, bland annat som tyskalärare! Haha, jajjemen. Men jag hoppas att det blir av och att det blir en hel del. Kul med omväxling, och jag ser det även som en sjukt rolig utmaning. Jag älskade att redovisa i skolan och sökte ju faktiskt in till lärarprogrammet tidigare i år. Får jag nu pröva på yrket lite lär jag ju märka om det är något för mig eller ej :)

Fick några fina timmar idag innan jobbet precis som jag hade hoppats på. Lunchbuffé med M på Balder (GOTT) och sedan lite shopping på det. Hade tänkt inleda årets julhandel, men hittade endast julklappar till mig själv.. Sicken egoist jag är! Tur det är länge kvar till jul.

Nu måste jag fixa i ordning lite för morgondagen och göra mig klar för natten. Vet ännu inte hur jag ska lägga upp dagen på bästa sätt.. Har som vanligt beslutsångest om det mesta. Klart är i alla fall att det ska jobbas stängning och det ska stängas snabbt som bara den! Direkt efter jobbet blir det nämligen att svida om till något snyggare än sibylla out-fiten och göra sig så fräsch som bara möjligt. Lagfest med förfest hos Emma och sedan utgång på schlager. Vårt lag + fest = superkombo! Blir nog hur kul som helst. :)

Nattinatt nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback