Tjejkväll!

Har precis vinkat godnatt till Linn, Josse, Emma och Amanda som varit här ikväll. Himla trevligt har vi haft. Lite frukt, lite kladdkaka, och en massa surr & skratt - vips så har det gått flera timmar! Nu är jag helt slut. Disken får stå kvar till imorgon. Måste jag sova nu om jag ska orka vara så duktig som jag tänkt på USM imorgon förmiddag. Fick bli en vilodag idag eftersom jag knappt kunnat sätta mig på toaletten p.g.a träningsvärken. Tänkte inleda med lite morgonyoga kl.08, sedan löpband och gym! Ska kännas välförtjänt att på riktigt få ta helg därefter. :)

Efter träningen blir det bara hem och packa bilen för hemfärd. Måste åka förbi Jula en sväng bara och köpa en sak till pappa, som får bli en tidig farsdagspresent från dottern. En köttsåg för att stycka älg skulle han ha. Årets farsdagspresent kanske?

Tack igen brudar för ikväll, det gör vi om snart igen :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback