Ny favorit i duschen!

Har ni någon gång provat choklad-duschcreme? Eller hur säger man, duschcreme som doftar choklad? Ser ut litegrann som smält choklad också. Det har jag – och jag är helt såld. Blev så glad igår när jag hittade en flaska på Pocketprice – 600 ml för endast 19 kronor! :D TIPS TIPS TIPS! Luktar helt fruktansvärt gott. Nu vill jag bara duscha hela tiden.

 

Nu har jag precis ätit min frukost bestående av fruktsallad med keso och kanel, samt en stor kopp kaffe. Under tiden har jag framkallat 579 bilder (!) för nästan 800 kronor :S Antar att jag kommer tycka att det var värt det i framtiden.

 

Bodypump snart, mina ömma muskler bara tackar och tar emot.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback