Makalöst!

Ja, innan jag säger något annat måste jag bara säga att vi tog vår första seger i Sunday League igår. 5-3 mot IBF Dalen svart (som faktiskt har spelare som spelat i elitserien) - hur grymma är vi inte? :D Så kul när alla är taggade till tusen. Kändes också skönt att vi lugnat oss lite med slagen och viftandet med klubborna, tror domaren den här gången var lite hårdare än sist. Vi lär oss reglerna allt eftersom :) Nu vet vi till exempel att:

  • Man inte får ligga ner och spela.
  • Man får/bör inte byta just vid sekretariatet. Finns visst linjer för sånt.
  • Vi ska inte anfalla så mycket när vi spelar 3 mot 5 - fast vi tycker vi har chansen.
Nu är det bara att tagga nästa match som spelas på söndag mot IKSU. Det blir en utmaning..

Nu är klockan knappt halv åtta och jag är ensam hemma, färdigtränad, duschad och allt. Så vad göra? Tänkte faktiskt se Paradise Hotel, spännande att se hur många puckon som försvunnit och kommit in sedan sist jag såg. Sedan blir det nog att hoppa i säng. Och sova en sisådär 13-14 timmar. Kommer vakna upp som en helt ny människa imorgon :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback