Kort update!

Var uppe redan efter sju imorse men har inte haft tid att skriva.. Eller har snarare prioriterat annat! Har bland annat kört tre pass på USM (låter mer än vad det är) :) Har även betalat räkningar och sett till så allt jag äger är försäkrat. Man vill ju gärna vara på den säkra sidan. Saknar förövrigt två räkningar, hur man nu kan göra det..? Månaden börjar lida mot sitt slut och det är två taskiga kuvert som alltid brukar komma i brevinkastet varje månad - men den här månaden har det inte kommit några.. Jag menar, de lär ju ska betalas? Rädd att jag råkat slänga iväg något med all himla reklam.

Hade ju en riktigt rolig dag igår på The Studio! Har lagt upp några av de 60 bilderna som jag fick på facebook, lovar att lägga upp några här också.. Ida gjorde en grym sminkning på mig om jag får säga det själv! :)
Har dock inte tid just nu. Det är fredag eftermiddag, helgen börjar närma sig...Vad gör jag då? Jo, jag inleder min arbetsvecka om exakt en halvtimme. Puh. Men men. Jobbar med Julia ikväll, alltid kul det. Sen har jag ju faktiskt fått mig både en och två lediga dagar den här veckan redan, så ska inte klaga. Trevlig fredagkväll på er andra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback