Jag är så sjuuuk..

Nä, egentligen är jag inte det. Är inte snuvig. Har inte ont i halsen. Har ingen feber. Ingen hosta. Känner mig bara på nåt sätt inte hundra. Allt jag tänker och gör går i slow motion, hade jag bara haft bättre samvete hade jag fortfarande legat och snoozat.

Kanske ska byta ut Carola och julmusiken mot nåt mer peppande och bara ta tag i mig själv. Dra till gymmet en sväng. Tänker verkligen inte tappa "träningsflowet" jag kommit in i, är så lätt att en vilodag blir till flera om man slappar till. Men blir inget långt eller jobbigt pass. I eftermiddag ska jag nog hänga lite med Linnsan som också var ledig idag. Blir sen lunch eller eftermiddagsfika :) Ska försöka få luggen fixad hos någon frisör inne i stan, det är jag och kökssaxen som tagit hand om den på senaste och det håller tyvärr inte hur länge som helst! Ska även besöka ett annat ställe, där målet är att få så mycket inspiration som möjligt.. :)

Innebandy ikväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback