Hej & hå!

Har precis kommit hem från jobbet, känns som det är första minutrarna sedan jag steg upp imorse som jag slappnar av lite i både kropp och hjärna, och jag känner redan att ögonlocken vill falla igen. Vill nästan skynda mig till sängs så jag inte hinner gå över den där gränsen (ni vet?) då man blir pigg igen och sen går det inte somna. Vore guld värt att somna snart och för en gångs skull vakna upp utvilad när man ska upp och jobba öppning! :) Är ju fredag imorgon, vill inte vara trött och tråkig på en fredagkväll.

Måste bara säga att jag hade en riktigt trevlig stund på stan med Linn igår. Först fick jag luggen fixad hos Julia på Clip, sedan fikade vi en bra stund på Café station, gick vidare till red dragon och spånade lite i en eventuell tatuering, samt fyndade varsin väska på wedins. Enda minuset var att jag tappade min klocka :( Ja, hur går det ens till? Plötsligt fanns den bara inte på armen längre. Kanske går att önska sig en ny i julklapp? :)



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

tack själv, det var supertrevligt. och klockan.. det är ett mysterium :p ses på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback