Då var vi där igen..

Do not want to go to bed...:/

Går segt med bilderna. Min dator vill inte riktigt vara med längre så fort jag stoppar in skivan. Vet inte exakt varför, men antar att det blir för mycket för den gamla stackaren helt enkelt. Dags att förnya sig även där snart!

Vi skippar alltså inlägget om sminkningen och fotningen så länge och riktar istället in oss på de andra höjdpunkterna som gårdagen bjöd på. Direkt efter jag varit på The Studio mötte jag nämligen upp Elin på stan. Elin som kommer från Röbäck, men som jag till störst del lärt känna nere i Schweiz. Hon är tillsammans med en schweizare, Michael, som spelat några säsonger här i Umeå, och de bor nu tillsammans i samma hus som vi bodde i förra året. Vi drog bara hem till mig och pratade ikapp över en stor kopp kaffe. Var trevligt! Hon verkar trivas riktigt bra där nere nu, känns kul att man har några vänner kvar också ifall man vill åka ner och hälsa på nån gång :)

Vid fyra-tiden var hon tvungen att åka hem så jag skjutsade henne till Röbäck. På vägen hem handlade jag med mig lite käk, eftersom jag skulle få finbesök på middag - ingen mindre än min gamle gode vän, Kim Lundström. Vi har försökt styra upp en träff i veckor nu, men har aldrig riktigt passat. Kul var det att ses i alla fall! Vi var riktigt tajta ett tag för några år sedan, känns kul att man fortfarande försöker hålla kontakten. Bor en riktigt genomsnäll och trevlig kille under den där hunkiga ytan han skaffat sig :P

Nu måste jag verkligen ta mig i säng om jag ska lyckas ta hand om mig själv så bra som jag hade tänkt den här helgen. Håll tummarna för mig att folk inte kommer (fortfarande fulla) direkt från efterfesten och vill käka hos mig imorgon när jag öppnar..Uppskattas inte!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback