Back in town.

Ja, efter min visit hos mor och far är jag nu tillbaka i stan igen. Känns sådär...hade gärna haft min roomie här, men hon är hemma i Skellefteå. Fick med mig lite julpynt tillbaka i alla fall och nya dammsugarpåsar. Så imorgon förmiddag ska det städas och bli julfint! Kan inte hålla mig längre. Fick även med mig lite rejälare vantar och dylikt, verkar ju ska bli kyligt nu :S

Söndagkväll ikväll = match i Sunday League. Vi blir oseriösare men samtidigt bättre för varje vecka som går. Idag var det tur att matchen blev försenad 20 minuter eftersom halva laget inte hade kommit när matchen egentligen skulle börjat. Blev till slut ett gäng i alla fall även om vi bara rullade på tre backar. Det var sjukt jobbigt men också riktigt kul! Tur man har kondis? Tycker personligen att jag gjorde min bästa match hittills. Vågade hålla i bollen lite mer än tidigare, även om det ibland blev lite väl länge :P Spelade för övrigt mot Holmsunds damjuniorer och det blev helt orättvist förlust med 2-1. Tror det blev publikrekord ikväll också, kul. Dessvärre var det nog bara två som hejade på oss. Vart är vår publik? Jag lovar, vi bjuder på bra underhållning :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback