Mjao.

Grattis också till Sverige - Umeå  - Vindeln etc: ni har det för tillfället mildare än vi har det här i Schweiz. När vi tränade igår var det -5 men det kändes mer som -35. Mina lagkamrater måste trott att jag gick på något som jag sprang. Jag sprang och sprang och sprang, fort dessutom. Ändå blev jag aldrig svettig. När vi spelade smålagspel och någon sköt bort bollen onödigt långt, stannade alla som vanligt upp och tittade frågande på varandra - vem ska orka hämta?  "Ich laufe gern!" skrek jag redan halvvägs borta vid bollen. Ja, jag hade nog förfrusit hela kroppen om jag inte sprungit som jag sprang igår. Förhoppningsvis hinner det bli varmare till nästa vecka då MAMMA kommer :)

Idag fick vi ett nytt kylskåp. Det var tusen gånger bättre och finare än det gamla. Nu har vi en riktig frys, inte bara ett isfyllt litet frysfack :D Typ synd att jag inte råkade ha sönder det redan i höstas.

Dagens värsta hittills är att jag verkar ha blivit av med HUR många bilder som helst :( För att göra ledigt lite utrymme för datorn för ett tag sedan så brände jag över en massa bilder på en skiva. Dubbelkollade sedan så att bilderna fanns på skivan innan jag raderade dem från datorn. Nu skulle jag lägga över lite fler bilder till skivan som jag för övrigt märkt klart och tydligt med texten: Josefines bilder, och märker alltså att den är helt tom. Fattar inte hur det är möjligt? MYCKET tråkigt hur som helst :(

Men, bilderna från Adelboden i söndags har jag kvar, så här har vi några utav dem:







Imorgon blir det jobb 9-16, gym, middag, sedan första semifinalen mellan Wiler-Tigers. Sehr spannend! :)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Glöm inte att ta med påsen så att du kan andas ordentligt när det blir spännande ;) Ses i morgon, vi kanske tänkte äta ngt innan matchen, kan ju höras i morgon. Kramis o sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback