Klipptid :)

Måste bara börja med att påpeka att klockan är nu 9 och jag har varit uppe i en timme ungefär. Har faktiskt en relativt normal dygnsrytm just numera, vilket känns jätteskönt! Mattias får sin "egentid" sent på kvällen/natten - jag får min på morgonen. Tycker det är så skönt att kunna äta frukost/dricka kaffe i lugn och ro, surfa lite, se ett avsnitt Entourage..eller blogga! :P

Tisdag idag. Lite regnigt ute. Jobb 10:30-17:30. Sedan träningsledig kväll (eller ja, åtminstone ingen fotboll). Blev plötsligt bara en träning den här veckan, eftersom hela mitt lag åker till Italien på träningsläger på torsdag. Jag följer inte med eftersom det blev lite väl dyrt, men är å andra sidan inte det minsta ledsen för det eftersom jag får hit min kära mor istället. :)

Har precis varit och bokat tid för klippning, imorgon kl 08:00. Kommer att bli dyrt, men det är det värt. Nu är det slitet nånting! Satt och funderade i princip hela dagen på jobbet igår (7 timmar) hur jag ska klippa mig... Samtalade lite med en albanska (säger man så?) och det visade sig att hon varit blond i 7 år! Hennes hår är SVART och det ser ut att ha varit SVART i alla tider. Sedan födseln SVART. Varför vill ingen frisör göra mig blond?

Önskar verkligen att jag vågade klippa mig någorlunda kort! Tycker det finns så många fina korta frisyrer. Har läst på veckorevyn.se att knepet är att klippa lite i taget. Så, just nu lutar det åt någon axellång frisyr till att börja med.

Har såklart därför googlat en del på just axellånga frisyrer..


Victoria Beckhams nya är en favorit. Lite längre variant på den kanske?


Eller något i den här stilen?

Måste ju dock tänka på att mitt hår är lockigt. Plus att de är mycket snyggare än mig. Men tror det kan bli bra! Längtar till imorgon! Nu frukost i lugn och ro. Ha en trevlig tisdag!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Åh, tänk om man vågade sig på en Victoria Beckham-frisyr, lägger min röst på den :)

Lycka till!

Kram kram

Postat av: Sophia

Blev nästan chockad hur tidigt jag hade fått kommentar från dig i morse.. ;) Egen tid är alltid guld värd! Lycka till hos frissan i morgon, kommer gå grymt o jag är på Lindas sida: Vickans frisyr :) Det växer ut lika fort igen, jag lovar! Ses i morgon tycker jag, fint folk kommer lite senare helt enkelt :) Kram

Postat av: Emma Grönlund

väntar och väntar på bilder hur nya frilllan blev!! e så nyfiken juu!!

Postat av: Ingela

Nu vill vi se bilder på hur det blev :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback