Rena rama sommardagen och mamma på besök - bästa fredagen på länge!



Okej, den här bilden tycker jag inte gör varken mig eller min nya frilla någon rättvisa, men den visar i alla fall vilken fantastiskt underbar dag det varit idag. Mamma hade knappast kunnat välja en bättre dag att komma hit på! Strålande sol, klarblå himmel och knappa 20 plusgrader. Först blev det lunch här ute på bakgården, i solen. Sedan blev det besök och strosande i fina Solothurn, i solen. Sedan åt vi glass vid vattnet, i solen. Osv osv. Ja, den här dagen får vi minsann vara nöjda med!

Imorgon blir det Bern, sedan Wiler-Tigers i Kirchberg kl.19. Söndagen är oklar. Vi vill upp till bergen, men det soliga vädret ser tyvärr inte ut att hålla i sig till dess. Till alla "schweizare"; tips på vad man kan hitta på om det regnar?


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

En grym första dag fick hon, lite kontraster från hemma.. :) Hoppas ni får en underbar lördag oxå, med en grymt fin frisyr! Är jättefint med lockarna oxå, rätt val ;) Kram!

Postat av: Linda

Man kan baka!! När min mamma kom på besök vart vi inomhus en hel dag och bakade :)

Hoppas ni haft en skön söndag, trots det gråa och regniga vädret. Imorrn tror jag på sol!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback