Storsandsjön


Hemmet :)

Gunvald stylar.

Finaste Lova

Dum-Benji jagar svansen :)

Riise trycker sig som vanligt upp mot gallret för att bli kliad.

Och Perkan står som alltid och glänser i solen ;)

Idag finns det dock inte så mycket sol för Perkan att stå och glänsa i. Fan mina ynka små linjer som jag lyckades sola till mig i Schweiz kommer vara borta väldigt SNART om solen och värmen inte kommer! Har hittills idag inte lyckats ta mig för så mycket mer än lunch och en kopp kaffe. Vaknade upp med en jobbig huvudvärk, kan det vara vädret? Ska som snabbast nu försöka ta tag i lite uppackning. Eftersom min garderob här nästan är fylld redan, måste det till lite rensning för att få in allt.

Därefter tänkte jag väl ge mig ut i blåsten ett tag (köpte ju nya fina löparskor igår!) innan Tyskland-Serbien 13:30. Jag hoppas att Tyskland bjuder på samma underhållning som sist. Dock kan jag inte låta bli att hålla en tumme för min älskling i Serbien - Nemanja Vidic. Han är näst bäst!







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback