En vecka på hemmaplan...

Första veckan hemma i Sverige har gått i en rasande fart. I lördags var vi i stan och firade Amanda som hade fyllt 21 på fredagen. Supertrevlig kväll rakt igenom. På förfesten träffade jag bland annat Emma G, som jag inte träffat sedan i julas. Hon har varit och levt livet i London hela våren :) Tråkigt nog så glömde jag min kamera hemma i Storsandsjön, men har precis kollat in lite bilder på just Emmas blogg. Ha, ha, där fanns också en film på mig, som visar ungefär hur kul jag hade :P Får se om jag lägger upp något snyggt här imorgon!

Nu ska jag försöka somna så snart som bara möjligt. Har inskolning på Älvbacken idag och imorgon, och imorgon börjar jag redan klockan 7. Kan nästan räkna dagarna som jag stigit upp så tidigt det senaste året på en hand! :O Avdelningen jag ska vara på i sommar verkar jättebra, så allt känns så här långt bara positivt! 

Har nu varit ifrån min Mattias i en vecka också, och en knapp vecka återstår innan vi får ses igen. Längtar så!! Känns riktigt trist att vi inte ska fira midsommar ihop i år. Var ju faktiskt på midsommar för två år sedan som vi träffades för allra första gången :) Just därför känns det lite speciellt med oss och midsommar.. Men nu ska han fira i Karlstad-trakten med sina vänner, och jag med de boende på Älvbacken. Jobb hela helgen lång! Hoppas i alla fall på sol till helgen, både för mig, för honom och för alla andra :)

Avslutar detta inlägg med två fina bilder från midsommaren 2009 som blev en riktigt lyckad tillställning.




Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

kul att du är hemma igen :) om du är i stan nåt i veckan kan du ju alltid springa förbi på rut en sväng, annars får vi se till att styra ihop nåt snarast! du vet, badtunna, bastu och så? ;) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback