Dags att börja packa.

Veckor har hittills gått precis lika fort som alla föregående veckor detta år. Muttrade lite i söndags (när jag sett vädret) över att det bara skulle bli skit min sista och lediga vecka här i Schweiz. Nu ligger jag i soffan och njuter av att se molnen där ute. Igår var nog varmaste dagen hittills, vid 18-tiden hade vi närmare 35 grader! Jag ägnade gårdagen åt att putsa fönster varvat med att ligga i solstolen, samt med att gå in och duscha mig i kallvatten. Jag LÄNGTAR efter sommar i SSS, bara att gå och doppa sig när man känner för det :)

Hade en trevlig dag i Thun med två av mina lagkamrater i onsdags. Dock hade vi nog fått mer sol om vi legat på ett bad här i närheten, men det var så vackert vid sjön i Thun att molnen gjorde inte så mycket. Och nog blev jag rödbränd ändå.


Här låg vi!

Och så här fin utsikt hade vi :)




Vi solade, pratade, skrattade, åt, kastade frisbee och hade det allmänt trevligt :)

Idag är det som sagt lite molnigare ute. Ska strax göra frukost och avnjuta den så långsamt jag kan till ett avsnitt av Grey´s. Därefter blir det städning och PACKNING. Wish me luck.

Ikväll ska jag ut med de andra "spelarfruarna" i Solothurn. Ser jag fram emot! :) Får dock bli en relativt lugn och tidig kväll, för imorgon ska jag till Kirchberg och spela någon slags 7-manna cup. Spelar 4 matcher mellan 9-11, skitdålig tid om du frågar mig men. Kul ska det bli!

Hörs efter det. Trevlig fredag alla + GRATTIS till alla ni som tagit studenten!! Hoppas ingen jag känner gjorde sig illa i trappen på TC i natt bara, trist att något sådant skulle hända :S Nu frukost!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Sjukt vilken utsikt! Och hey, är ni på väg tillbaka till sverige nu? Lycka till med packningen och resan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback